Politica de Retur si Garantie

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când achiziționați produse online, iar dacă nu sunteți încântat de produsele cumpărate, le puteți returna* și noi va vom înapoia contravaloarea acestora.

Bumbiscutecel.ro face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor din prezentările de pe site. Rareori acestea pot conține mici inadvertențe: fotografia are caracter informativ și poate conține accesorii neincluse în pachetul standard, culoarea poate fi diferită, unele specificații pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conține erori de operare. Va stăm oricând la dispoziție pentru eventuale clarificări și soluționări ale sesizărilor dumneavoastră, la adresa de email [email protected]

→ Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, trebuie să înregistrați în formularul de contact, o cerere de returnare.

→ Bumbiscutecel.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate (prin procedură de creditare pe tranzacţia iniţială) în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor, suma înapoiată conțînând taxa de transport doar in cazul returului total.

RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, Bumbiscutecel.ro va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea coletului. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către Bumbiscutecel.ro va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după
după înregistrarea cererii de retur. 

RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, Bumbiscutecel.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentu expediție. Atenție, și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur. 

Va rugăm să ambalați cu grijă produsele returnate, Bumbi Scutecel nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.

Dacă doriți să primiți detalii suplimentare va rugăm să ne contactați la adresa de email [email protected]

Dreptul de retragere și exceptările prevazute de lege

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului Bumbiscutecel.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică de la sediul comenzi.Bumbiscutecel.ro produsele comandate și achitate.

CONFORM Oug nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii

"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".

Ca atare, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate și plătite prin site, să notifice în scris BUMBI SCUTECEL SRL înregistrând cererea de retur folosind formularul de contact sau prin trimiterea unei solicitări prin email la adresa [email protected] asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume. BUMBI SCUTECEL SRL are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

*Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: hrană bebeluși (lapte, piureuri, sucuri, etc.), produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea (de exemplu: pompe san, protecții mameloane, irigatoare, biberoane, suzete, tetine, cănuțe bebe, jucării dentiție, chiloți de unică folosință, bustiere, sutiene, termometre rectale, nebulizatoare, aspiratoare nazale, centuri postnatale, scutece, periute de dinti, rezerve de periute de dinti, produse de igiena intima, etc.).

Diminuarea valorii bunurilor returnate Conform OUG NR 34/2014 Art. 14, Alin. 3

Consumatorului i se oferă dreptul de a se retrage (dreptul de retur) în cazul achizițiilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, tocmai pentru că nu are posibilitatea de a vedea produsele înainte de încheierea contractului, din același motiv i se permite să testeze și să verifice produsele pe care le-a cumpărat în măsură în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora.

Astfel, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, consumatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze la fel cum i s-ar permite într-un magazin fizic. În cazul produselor electronice, electrocasnice acestea pot fi probate prin pornirea și oprirea acestora și nu prin folosirea în scopul pentru care au fost produse. Așadar, în timpul perioadei de retragere de 14 zile, consumatorul trebuia să manipuleze și să inspecteze produsele cu grija necesară.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea necorespunatoare a acestuia, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, calității și funcționarii produsului.

Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:

  • folosirea aparatelor electronice și electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea și oprirea aparatului;
  • ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
  • zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
  • desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
  • desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii și nou-născuți, sau a lenjeriei intime.

Atunci când la recepționarea returului se constată faptul că produsul prezintă urme de folosință ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis furnizorului spre verificare pentru a constata dacă a fost manipulat corespunzător, iar valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Diminuarea valorii produsului returnat în funcție de deteriorarea acestuia poate fi făcută până la 90% din valoarea inițială.